نشست هم‌افزایی رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالدران با فرمانده بسیج حوزه های شهری و ادارات و مسئول بسیج جامعه پزشکی برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چالدران به همراه کارشناس مشارکت‌های مردمی این اداره، با حضور در حوزه مقاومت بسیج شهید موسوی شهری، با فرمانده حوزه شهری،ادارات و مسئول بسیج جامعه پزشکی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران؛

در این نشست که با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های نهادهای انقلابی برگزار شد، علی ولی زاده رئیس اداره بهزیستی ضمن تأکید بر اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با نهادهای حمایتی، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های حوزه شهری، ادارات و بسیج جامعه پزشکی، گامی مؤثر در جهت تسریع و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی است.

وی در ادامه خواستار همکاری بیش از پیش در زمینه‌های ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و همچنین بهره‌گیری از توان گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی تخصصی به مددجویان تحت پوشش شد.

در این دیدار، علی حسن زاده فرمانده حوزه شهری، حوزه ادارات و مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان چالدران، ضمن استقبال از این تعامل، آمادگی کامل مجموعه‌های تحت امر خود را برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی اعلام کردند.

ایشان خدمت‌رسانی به محرومین و حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند جامعه را از اولویت‌ها و اهداف اصلی سپاه و بسیج دانسته و بر استمرار همکاری‌های دوجانبه تأکید ورزیدند.

کد خبر 189505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد